niedziela, 17 stycznia 2016

Nowy Blog!

Hej. Kochani!
Pamiętacie mnie jeszcze? To ja, Anayka ;P
Miałam zamiar po zakończeniu Kosogłosów na dłużej odciąć się od blogosfery, troszkę odpocząć. Ale chyba było mi to nie dane, bo jak nagle napadła mnie wena, tak za żadne skarby nie chciała sobie iść. No i mam nowy blog, po raz pierwszy z moim autorskim opowiadaniem, więc, skoro niektórym z was naprawdę podobało się to, co piszę, to chciałam was do niego zaprosić :)
SZARY FORT, CZYLI JAK NIE ZGŁUPIEĆ NA ŚRODKU BAŁTYKU?
Od ponad dziesiątek lat Stowarzyszenie Nauk Antyczasowych Basenu Bałtyckiego wysyła kobiety w przeszłość, by dzięki swoim wdziękom i licznym romansom, dały światu teraźniejszemu potomków największych przywódców i artystów.  Tak zwani Historycy, to dzieci największych sław takich jak Homer, Vasco da Gama czy Hannibal żyjący w XXI w. Uczą się oni w Szarym Forcie, wielkiej, nowoczesnej szkole umieszczonej na samym środku bałtyckiej pustki. Są kształcone na polityków, dziennikarzy, artystów i profesorów, a przez naukowców uważani są za wybitne, wyjątkowe dzieci. Ale tak naprawdę fakt, że jest się synem Aleksandra Wielkiego lub córką Attyli, w połączeniu z buzującymi w okresie dojrzewania hormonami, może wpędzić w poważne kłopoty.
http://szary-fort.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs. Punk